Casa Carina

Moje konto

Ulubione

Koszyk

Czas dostawy

Czas dostawy produktów w Casa-Carina jest różny i uzależniony od wielu czynników. W zakładce "Dostępne 24h" mamy produkty dostępne "od ręki", co oznacza, że mamy je na magazynie w większej ilości. Dla każdej rzeczy maksymalny termin oczekiwania podany jest na karcie produktu.

Dlaczego niektóre produkty mają podany czas wysyłki 2 miesiące, 3 miesiące lub więcej?

Czas wysyłki zależny jest od dostępności danej rzeczy w magazynie producenta. Często produkty dostępne są w przedsprzedaży. Dotyczy to najnowszych kolekcji, które są w produkcji, ale do dystrybucji wejdą dopiero za kilka tygodni. Możesz je kupić, wyślemy je do Ciebie, gdy do nas dotrą. Czasem jest też tak, że produkcja jest wstrzymana, park maszynowy zaangażowany do innych projektów, a w międzyczasie magazyny nagle pustoszeją. Wtedy, zanim produkcja ruszy na nowo, trzeba po prostu poczekać. Wiele przedmiotów powstaje z sezonowych dóbr – bambusa, wikliny, lnu, trawy morskiej... Jeżeli w fabryce będzie deficyt surowca, także opóźnia to produkcję.

Atutem jest to, że meble, naturalne dekoracje, ubrania czy zapachy są po prostu świeże. Nie ma obawy, że mebel został wyprodukowany kilka lat wcześniej i uległ zniszczeniu, stojąc na magazynie, że kosz będzie wypleciony ze starej wikliny, albo że zapach jest zwietrzały. Dodamy, że często produkty docierają do nas dużo wcześniej, niż czas podany na karcie produktu.

Czy naprawdę muszę czekać 2 lub 3 miesiące?

Prosimy, zadzwoń do nas. Być może akurat mamy rzecz, która Cię interesuje w swoim magazynie lub możemy sprowadzić ją dla Ciebie szybciej.

Na produkty dostępne w przedsprzedaży trzeba poczekać do momentu, gdy producent oficjalnie otworzy dystrybucję. Rzeczy, będące w regularnej sprzedaży, ale niedostępne w momencie zakupu, po złożeniu zamówienia trafiają do priorytetowej kolejki. Często dostarczamy je szybciej, niż wskazuje na to termin podany na karcie produktu.

A co z rzeczami oznaczonymi, jako „wyprzedane”?

Zadzwoń i zapytaj, jak szybko uzupełnimy stany magazynowe. A może właśnie odbieramy paczkę od kuriera ze świeżutką dostawą? :)

Jeżeli kupię rzecz z długim czasem dostawy, to nie zapomnicie o moim zamówieniu???

Nie, nie zapomnimy. Wszystkie zamówienia zapisywane są w systemie sprzedaży, a my na bieżąco przekazujemy listę Waszych życzeń do producentów. Cały czas monitorujemy zamówienia i na bieżąco rozsyłamy do Klientów meble i dekoracje dostarczone z magazynów. Jeżeli chcesz, abyśmy zadzwonili do Ciebie z radosną wiadomością, że Twój zakup do nas dotarł i chcemy go do Ciebie wysłać, napisz nam o tym w uwagach do zamówienia lub zadzwoń. Jeżeli kupujesz rzecz z długim terminem dostawy, a w międzyczasie planujesz wyjazd lub urlop, daj nam o tym znać. Zadzwonimy, ustalimy najlepszy dla Ciebie czas dostawy.

Komunikacja

Dla nas komunikacja to podstawa. Jeżeli czegoś nie mamy, to uczciwie Ci o tym powiemy. Jeżeli jakaś rzecz jest dostępna, ale przy pakowaniu okazuje się wybrakowana, nie wyślemy jej, zadzwonimy i zaproponujemy inne rozwiązanie lub wskażemy nowy czas realizacji. Jeżeli Ty chcesz połączyć jakieś zamówienia albo nie jesteś pewien, czy w danym dniu odbierzesz paczkę – zadzwoń. Lubimy rozmawiać. :)

Kontakt: (+48) 608 706 222

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium