Zwrot towaru

Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić towar skontaktuj się z nami telefonicznie / mailowo i poinformuj nas o tym. Pamiętaj, że masz na odstąpienie od Umowy masz 14 dni od dnia wejścia w posiadanie rzeczy lub 14 dni od dnia wejścia w posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli wysłaliśmy je do Ciebie w partiach. 

Jeżeli jesteś zdecydowany możesz pobrać, wydrukować, a następnie wypełnić formularz w PDF, znajdujący się poniżej.

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU W PDF

Wysyłkę należy skierować na adres:

CASA CARINA

Andrzej Panfil
osiedle Makowe 18 A
73-108 Kobylanka

Uwaga: paragon dostarczony wraz z produktem bardzo ułatwia rozpoczęcie procedury zwrotu!

Przypominamy, iż prawo do zwrotu przysługuje Konsumentom oraz Przedsiębiorcom, posiadającym cechy Konsumenta.


Jeśli przedmiot został dostarczony uszkodzony i to jest powodem zwrotu:

Jeżeli przesyłka została otworzona przy kurierze, poproś o spisanie protokołu szkody. Jeżeli uszkodzenie zostało zauważone później, skontaktuj się z nami, w celu znalezienia rozwiązania. Towar możesz do nas odesłać na adres korespondencyjny, a cała procedura reklamacyjna w firmie kurierskiej, jest po naszej stronie. Niezwłocznie prześlemy Ci nowy produkt.

Szczegółowe informacje zawarte są w Regulaminie sklepu.

Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby KAŻDY Klient był zadowolony. Jeżeli więc dana rzecz nie spełnia Twoich oczekiwań, powiedz nam o tym, gdyż być może czegoś nie zauważyliśmy lub nie byliśmy świadomi, podczas pakowania przesyłki. Pomoże nam to wprowadzać lepsze procedury wewnętrzne, lepiej dobierać asortyment do sklepu czy sposoby pakowania. Każda informacja jest dla nas istotna!! Gwarantujemy, że znajdziesz u nas świetną obsługę Klienta, która zawsze wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i szuka rozwiązań! Jeżeli możemy coś zrobić lepiej - napisz nam o tym! ❤

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl