Casa Carina

Moje konto

Ulubione

Koszyk

Sprawdź przesyłkę!

Prosimy: Sprawdź przesyłkę!

Sprawdź przesyłkę w obecności kuriera. Zwłaszcza gdy zamawiasz rzeczy wrażliwe, które mogły ulec uszkodzeniu - ceramika, szklane wazony, zastawa stołowa, szklane lampiony, oświetlenie, zwłaszcza klosze lamp, kosmetyki, doniczki ceramiczne, meble bambusowe, meble rattanowe czy jakiekolwiek inne rzeczy. Bardzo o to prosimy, gdyż kolejny raz spotykamy się z dość utrudnionym procesem reklamacji.

Klient ma prawo sprawdzić przesyłkę przy kurierze.

Firma kurierska odpowiada za dostarczenie przesyłki w stanie nienaruszonym do odbiorcy. 

Chcemy wiedzieć, że wszyscy wywiązujemy się ze swoich zobowiązań. My pakujemy najlepiej, jak możemy, zabezpieczając produkty papierowymi i bąbelkowymi wypełniaczami. Kurierzy dostarczają przesyłki, a Tobie jedynie pozostaje radość z nowych mebli, oświetlenia czy dekoracji. Jednak czasem coś zawodzi. Niektóre przesyłki ulegają uszkodzeniu. Chcemy wiedzieć, czy to my musimy poprawić proces pakowania czy firma kurierska powinna dołożyć więcej staranności.

Jak szybko sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera?

1. Większość kurierów dzwoni przed przyjazdem, by upewnić się, że jesteś w domu.

2. Wyszukaj w szufladzie ostre nożyczki lub nóż, przygotuj pustą przestrzeń na stole, blacie lub komodzie.

3. Gdy kurier przyjdzie do Twoich drzwi, potwierdź odbiór przesyłki i podpisz dokument odbioru.

4. Od razu powiedz kurierowi, że w środku są rzeczy wrażliwe i musisz sprawdzić przesyłkę w jego obecności, i nie zajmie to więcej niż 2 minuty.

5. Sprawnym ruchem rozetnij taśmę na środku kartonu.

6. Wyjmij zawartość, sprawnie przejrzyj produkty, ustawiając je ostrożnie na komodzie, stole lub podłodze.

7. Działaj sprawnie, ale uważnie.

8. Jeżeli wszystko jest ok, podziękuj za przesyłkę i życz dobrego dnia kurierowi.

9. Jeżeli widzisz uszkodzenia, poproś o spisanie protokołu szkody. Kurier ma go przy sobie.

Sprawnie przeprowadzone sprawdzenie przesyłki przy kurierze zajmuje dosłownie chwilę, a znacznie ułatwia nam zagwarantowanie Tobie jakości. W przypadku uszkodzeń, protokół spisany w momencie odbioru przesyłki, jest solidnym argumentem do reklamacji. Szybko możemy dosłać nowy egzemplarz zamówionej przez Ciebie rzeczy. Protokół szkody spisany później, na drugi, trzeci itd. dzień od odebrania przesyłki bywa nierespektowany u przewoźnika. 

Wszyscy działajmy w sprawie Twojego zadowolenia! ❤

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium