Doniczka
Helleria to przykład postmodernistycznej dekoracji inspirowanej
starożytnymi popiersiami bogów i wielkich wodzów. Podstawa
doniczki jest łudząco podobna do popiersia słynnego rzymskiego
wodza Germanika. Połączenie rzeźby i ceramicznej doniczki będzie
stanowić doskonałe dopełnienie wnętrza w stylu gustawiańskim lub
New Scandi, gdzie elementy antyczne w dekoracjach są często
wykorzystywane
Wyświetlane opinie są dodane przez zalogowanych użytkowników i zatwierdzone przez administrację. Weryfikujemy, czy wystawca opinii był w posiadaniu tego produktu. Nie ingerujemy w zawartość merytoryczną, poprawność językową ani gramatyczną.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane opinie są dodane przez zalogowanych użytkowników i zatwierdzone przez administrację. Weryfikujemy, czy wystawca opinii był w posiadaniu tego produktu. Nie ingerujemy w zawartość merytoryczną, poprawność językową ani gramatyczną.